White hat, tehnici de link building ce pot fi implementate pentru un blog

Articolul "White hat, tehnici de link building ce pot fi implementate pentru un blog", a fost scris de , în data de

White hat, tehnici de link building ce pot fi implementate pentru un blog. Link building-ul este încă o parte vitală a campaniilor SEO. Pur și simplu înseamnă să obțineți backlinks pentru conținutul dvs. de pe alte website-uri.

De asemenea, construirea legăturilor ”white hat” înseamnă o strategie adecvată pe care motoarele de căutare o aprobă. În acest articol, puteți afla despre câteva tehnici simple de construire a legăturilor ”white hat”. Acestea pot fi implementate imediat.

De câte ori ați auzit următoarele afirmații?

  • Link building-ul este mort!
  • SEO a murit!

Google, un motor de căutare uriaș și-a implementat algoritmii Penguin și Panda în urmă cu câțiva ani. Atunci au fost penalizate unele platforme care făceau SEO la acea vreme. În acele condiții multe persoane au prezis moartea link building-ului și a SEO.

Dar aceste concepte mai funcționează?

În calitate de marketer digital doriți ca website-ul dvs. să obțină o poziție cât mai bună în SERP-uri. Ar trebui să vă concentrați pe înțelegerea a ceea ce funcționează și ce nu. Mai ales când vorbim de obținerea traficului organic, clienți și obținerea unor rate de conversie mai bune.

SEO și link building-ul nu sunt depășite

Optimizarea pentru motoarele de căutare este acum mai puternică ca niciodată. În special pentru cei care o fac în mod corect. Pe de altă parte, construirea legăturilor va continua să fie una dintre cele mai cruciale elemente de clasare.

Nici SEO, nici link building-ul nu este depășit.

Metodele vechi, pe care majoritatea companiilor le-au folosit pentru ”jocul sistemului de clasare”, sunt acum depășite.

Excesul de link-uri către pagini Wiki, link-uri de comentarii și alte link-uri spammy vă vor afecta negativ clasamentul. O comandă care vă oferă mii de link-uri, poate percepe website-ul ca fiind spam de către algoritmi. Legăturile către cinci pagini fără conținut va spune motoarelor de căutare cât de spam este website-ul dvs.

Ei bine, toate aceste argumente indică un lucru. Trebuie să folosiți link building-ul de tip ”white hat” pentru a vă poziționa mai bine.

În cazul în care sunteți nou în conceptul de link building, s-ar putea să vă întrebați ce tehnici specifice funcționează. Este înțelept să consultați o agenție specializată în optimizare SEO. În acest fel puteți crea și implementa o strategie eficientă de creare a legăturilor.

Legături de tip white hat

Astăzi, aproape totul s-a schimbat și într-un mod bun. Potrivit specialiștilor SEO, website-urile de înaltă autoritate au o pondere mai mare decât înainte. Îndeosebi, când vine vorba de evaluarea calității generale a link-urilor.

Cu câțiva ani în urmă, pentru un clasament bun vi se solicita să construiți un profil de legătură bun. În prezent, încrederea în domeniu în general și autoritatea, au o pondere mai mare decât alte elemente. Se pare că lucrurile vor deveni mai puternice în această direcție specifică în viitor.

Deci, ce ar trebui să facă marketerii digitali?

Răspunsul este destul de simplu. Creați un website de înaltă calitate și de autoritate. Unul din cele mai puternice moduri de realizare a acestui lucru este construirea unui profil de backlink bun. Construcția va folosi tehnici white hat. Este timpul să opriți direcționarea link-urilor spam către website-ul dvs. Trebuie să vă concentrați pe achiziționarea de backlink-uri de înaltă calitate și relevante.

Link building-ul continuă să fie una dintre cele mai valoroase abilități SEO și un factor crucial pentru clasare.

În continuare, vom examina două tehnici eficiente pentru link building. Le puteți implementa chiar de azi.

Transformați mențiunile de marcă neîncheiate în link-uri

Mențiunile de marcă sunt pur și simplu mențiuni online ale mărcii sau companiei dvs. Aceste mențiuni asociate cu afacerea dvs. nu se conectează înapoi la website-ul dvs. Cu astfel de mențiuni, sunteți la jumătatea drumului către câștigarea unui link bun.

Dacă un autor menționează marca dvs., există șanse mari să fie familiarizat cu aceasta. Este o scuză perfectă pentru ca dvs. să accesați webmaster-ul. Să sperăm că-i puteți convinge să conecteze această referință la website-ul dvs.

O provocare majoră, asociată cu această tehnică este găsirea mențiunilor mărcii dvs. Mai ales, cele care nu au fost legate de website-ul dvs.

Iată sfaturi care vă pot ajuta.

Utilizați exploratorul de conținut

Acesta este ca un mic motor de căutare oferit de Ahrefs. Este alimentat de baza de date a platformei, peste un miliard de pagini. Instrumentul te poate ajuta să găsești mențiunile mărcii tale pe web.

Rețineți că exploratorul de conținut vă va ajuta să identificați mențiunile mărcii dvs. Pentru a obține legături care nu au fost conectate la website-ul dvs. Utilizați instrumente precum Screaming Frog SEO Spider, Buzzstream. Puteți folosi instrumentul gratuit pentru verificarea legăturilor Scrapebox.

Folosiți căutarea Google

Acesta este un alt mod de a găsi mențiunile mărcii dvs. Cu toate acestea, este puțin mai complicat și probabil mai puțin convenabil în comparație cu exploratorul de conținut. Tot ce trebuie să faceți, este să tastați numele mărcii dvs. fără (.com, .org sau orice altă opțiune). Veți putea vedea platformele care au menționat marca dvs.

Actualizați profilul dvs. Twitter

Uneori, persoanele și mărcile, vor face legătura cu profilul dvs. Twitter și nu pe website-urile dvs. Copiați și inserați link-ul profilului dvs. Twitter pe Ahrefs. Veți primi toate backlink-urile. Dacă simțiți că un link direct de domeniu ar avea mai mult sens, adresați-vă la această mărcă. Cereți-le să se conecteze la website-ul dvs. în loc de profilul Twitter.

Conversia mențiunilor neconectate în link-uri utile ar trebui să fie un proces continuu. Oportunitățile noi vor continua să apară de fiecare dată. Acest lucru este valabil pentru brandurile populare.

Guest posting pentru white hat

Desigur, guest posting-ul încă mai contează.

Dacă sunteți în căutare de backlinkuri puternice și trafic direcționat, guest posting-ul ar trebui să fie o prioritate. Google a avertizat împotriva publicării în masă și de calitate scăzută a invitaților. Nu există nici o îndoială că această tehnică va rămâne o bază pentru clasament. Inclusiv pentru anii viitori.

Înainte de a începe să creați un guest posting, este recomandat să găsiți website-urile care acceptă deschis așa ceva. Deși, uneori puteți să vă gândiți la oportunități excepționale de guest posting, este bine să începeți cu platformele care acceptă.

Selectați blog-ul potrivit.

Nu uitați, ar trebui să analizați traficul și alte valori ale unui website. În acest fel vă asigurați că veți primi un link de înaltă calitate.

Ați observat un blog excelent, ce vă poate accepta deschis guest posting-ul? Mai are și valorile dorite? Este timpul să vă adresați acestuia și să-i povestiți despre oportunitatea de guest posting. Dacă doriți, puteți înainta și explica tehnica de white hat. Puteți obține o deschidere mai mare.

Nu uitați să creați guest posting-uri de înaltă calitate, relevante și demne de a fi împărtășite.

Guest posting-ul și transformarea mențiunile de marcă neîncheiate în link-uri utile sunt două moduri eficiente de backlink. Urmăriți construirea unui profil de backlink bun pentru website-ul dvs. Luați în considerare punerea tehnicilor în aplicare.

Ganța Dumitru
Specializat în content Marketing, advertoriale SEO, articole SEO și documentații de calitate, prezentare de produse și servicii în limba Engleză și limba Rusă.
Ganța Dumitru
Telefon: 0754 308 781 Email: office[at]seo.org.ro Localitatea: Alba Iulia

Lasă un comentariu