Backlink, 5 strategii eficiente de îmbunătățire a portofoliului

Articolul "Backlink, 5 strategii eficiente de îmbunătățire a portofoliului", a fost scris de , în data de

Backlink, 5 strategii eficiente de îmbunătățire a portofoliului. Practica SEO ce a trecut testul timpului și care dă încă rezultate foarte bune.

Introducere

Când câștigați un backlink pe un website autoritar din nișa dvs., luați în mod eficient o parte din succes. În acest mod, vă alimentați propria strategie SEO și poziționați compania cât mai sus. Acestea fiind spuse, nu se rezumă totul doar la crearea de backlink-uri.

Este importantă și îmbunătățirea portofoliului de backlink-uri în timp. Continuați să citiți acest articol pentru a afla ce trebuie să faceți pentru a atinge acest obiectiv.

Optimizare SEO este o știință și o formă de artă. Există o mulțime de încercări și erori în procesul de dezvoltare a unei strategii SEO câștigătoare. Agențiile digitale vor monitoriza cele mai recente tendințe SEO. Vor primi semnale de la clienți și concurenți și vor testa ideile lor inovatoare.

Vor afla ce funcționează în continuare, ce nu mai dă randament și ce trebuie schimbat în bine. O practică SEO care a trecut testul timpului și cu rezultate bune, este cea de creare de backlink-urilor.

Ce face un backlink eficient

Pentru ca strategia să aibă succes în fiecare an, trebuie să știți ce face special un backlink bun. Probabil că acum știți că nu toate backlink-urile sunt egale. Unele ar putea chiar să vă trimită website-ul dvs. în josul celei de-a doua pagini de rezultate Google.

Pentru a preveni acest lucru, rețineți următoarea listă de verificare:

  1. diversitate în portofoliu. Lăsați beneficiile din legături să vină dintr-o varietate de autorități din industrie, nu dintr-o singură sursă;
  2. reputația și încrederea mărcii. Căutați domenii de înaltă autoritate din industrie, care se bucură de respectul și încrederea publicului;
  3. faceți-vă link-urile relevante pentru website, nișă și subiect. În caz contrar, Google va observa și nu va exista o a doua șansă;
  4. cereți atributul do-follow. Link-ul dvs. a fost etichetat ca ”fără urmă” de pe website? Nu veți putea să vă bucurați de o serie de servicii SEO pentru website.

Găsiți și accesați blog-urile autoritare

Pentru a obține cel mai bun impact pentru buck-ul SEO, trebuiesc câștigate backlink-uri de calitate. Acestea se găsesc pe website-uri de renume.

Construirea portofoliului de backlink-uri pe o bază de calitate și autoritate necesită un drum lung. Există un motiv pentru care agențiile digitale se specializează în marketing de conținut, SEO și crearea de link-uri.

Website-urile autoritare și bloggerii proeminenți sunt notorii pentru procesele lor de verificare. Așadar, conținutul pe care îl trimiteți trebuie să fie de o calitate exemplară. De asemnea, trebuie să fie relevant, optimizat și să merite să câștige link-ul.

Aceasta necesită o rețea și o comunicare prin stabilirea de relații cu bloggeri influenți. Înainte de a trimite un articol, asigurați-vă mai întâi că îl cunoașteți pe blogger.

Concentrați-vă pe crearea de conținut exemplar

Cel mai important element al unui portofoliu de backlink-uri este conținutul în sine. Strategia de dezvoltare a conținutului trebuie să cuprindă toate informațiile menționate mai sus. Trebuie să integreze și narațiuni bazate pe povești, informații factuale, examinare aprofundată a subiectului.

Articole recomandate:

Crearea de conținut de calitate care să surprindă ochii și imaginația bloggerilor și a publicului este o sarcină grea. Una care necesită o echipă de creatori de conținut cu experiență și specialiști SEO.

Când vine vorba de calitatea piesei, aceasta trebuie aprofundată mai mult, pe fiecare subiect. Rezolvați toate problemele și întrebările, integrați cuvinte cheie fără dificultate.

Aveți grijă să fie lizibilă și să satisfacă toate celelalte cerințe impuse de Google și de cititorul modern. Pentru a realiza toate acestea trebuie să monitorizați îndeaproape tendințele pieței și de SEO.

Mențineți filele apropiate cu privire la tendințele pieței și SEO

SEO și backlinking-ul nu sunt împietrite. Acestea se află într-o continuă evoluție, odată cu vremurile sau algoritmii. Google adoră să păstreze bloggerii și experții SEO în tensiune. În caz contrar, toată lumea ar ști exact ce să facă pentru un succes maxim de backlink.

Având în vedere acest lucru, este important să rămâneți la curent cu ultimele tendințe de SEO și de piață.

În acest mod, puteți să creați piese câștigătoare și chiar să recondiționați și să adaptați conținut vechi. Performați mai bine pe YouTube și celelalte platforme și veți obține avantajul suplimentar pe care îl căutați.

Cel mai important, fiți la curent pentru a vă permite să apelați la website-urile autoritare din industria dvs. Conținut mai bun înseamnă, în general, o performanță SEO mai bună și pentru website-urile lor.

Rămâneți activ pe rețelele sociale și nu numai, pentru o strategie de backlink eficientă

Și, în sfârșit, nu uitați să vă promovați conținutul pe rețelele de socializare, în mod regulat. Sigur, creația în sine este un proces obositor. Dar, dacă respectați o mentalitate de genul ”publică și uită”, limitați puternic potențialul de expunere.

În final, limitați puterea backlink-ului și a mărcii dvs.

În schimb, utilizați rețele de socializare și alte platforme pentru a răspândi știri despre conținutul dvs. Astfel, îi faceți pe oameni interesați, interacționați cu cititorii și conduceți traficul către website-ul dvs. În acest mod vă completați portofoliul de backlink-uri.

Backlinking-ul este o strategie încercată care a trecut testul timpului. Aceasta joacă un rol principal în optimizarea SEO durabilă a website-ului.