Companie SEO, 4 aspecte de urmărit în 2020, pentru o afacere reușită

Articolul "Companie SEO, 4 aspecte de urmărit în 2020, pentru o afacere reușită", a fost scris de , în data de

Companie SEO, 4 aspecte de urmărit în 2020, pentru o afacere reușită. Informațiile care vă ajută să luați decizia corectă pentru compania dvs.

2020 poate fi cel mai bun an de până acum. Important este să aveți o companie SEO potrivită care oferă servicii de marketing personalizate. UpSEO, prin serviciile de optimizare SEO, este aici pentru a vă ajuta să vă îndepliniți acest deziderat. Trebuie urmărită creșterea și executarea unei strategii care are sens pentru marca dvs. și pentru clienți.

Acest articol vă va ajuta să vă orientați pe calea cea bună. Astfel, puteți lua o decizie în cunoștință de cauză, care se potrivește cel mai bine afacerilor dvs.

Parteneriatul cu o companie SEO este abordarea corectă?

Să ne întrebăm dacă o optimizare SEO, ca strategie individuală, este chiar o investiție inteligentă. SEO este cea mai frecvent investită strategie de marketing digital. Investiția în servicii SEO, ca strategie solo, este cea mai bună soluție?

Articole recomandate:

În mod clar, obiectivul dvs. nu este doar clasarea și nici generarea de trafic mai mare către website-ul dvs. În cele din urmă, importantă este creșterea vânzărilor. Clasamentul ridicat și creșterea traficului organic vor duce la conversii suficiente pentru a face investiția profitabilă? Strategia vă va ajuta să vă atingeți obiectivele de afaceri?

Pentru unele companii este benefică. Mai ales cele cu cicluri de vânzare mai scurte și produse cu preț redus. Acestea sunt produse pe care cumpărătorul nu are tendința să le cerceteze.

Compania SEO va trebui să ofere o strategie de trafic organic, o campanie de marketing de intrare. Trebuie utilizate diverse instrumente tehnologice, precum CRM-uri robuste și automatizări de marketing.

Doar așa se poate realiza îmbunătățirea operațiunilor generale. Pentru a îmbunătăți operațiunile globale, pot rula și alte strategii de generare a traficului. De exemplu, plata per click (PPC) și marketing-ul organic de social media.

1. O companie SEO trebuie să asigure o platformă sănătoasă pentru optimizare

Atragerea de trafic organic de înaltă calitate va juca un rol major în facilitarea creșterii dvs.? SEO trebuie să ajute la atragerea și convertirea oportunităților website-ul dvs. În acest sens, este necesar să dispuneți de o platformă SEO-friendly.

Pe baza unui număr de factori, asta ar putea implica ore întregi de lucru. Pe lângă acestea, sunt necesare și câteva remedieri rapide. De exemplu, adăugarea unor plugin-uri și restructurarea adreselor URL.

O companie SEO ar trebui să includă și un audit SEO al website-ului. În acest mod se pot detecta eventualele defecte, înainte de a analiza strategia în sine.

2. Optimizarea SEO trebuie să țină cont de înțelegerea cumpărătorilor

Selectarea cuvintelor cheie, optimizarea paginilor web, scrierea de blog-uri și orice alte sarcini. Toată această strategie trebuie să provină dintr-o abordare bazată pe înțelegerea cumpărătorilor țintă. Trebuie urmărite deciziile de cumpărare și modul în care clienții interacționează cu un conținut relevant.

Căutați o companie SEO care lucrează cu echipele de vânzări și marketing ale clientului lor. Puteți crea persoane cumpărător, reprezentări semi-fictive ale clienților reali. Acest lucru este deosebit de important.

Trebuie înțeleși în profunzime clienții unei mărci și etapele pe care le parcurg înainte de a lua o decizie. În caz contrar, toate eforturile pentru atragerea traficului organic vor fi în zadar.

3. Cuvintele cheie ar trebui să fie orientate către cumpărător, cu mai puțină atenție la volumul de căutare

Multe companii SEO se concentrează pe clasamente, urmărind cuvinte cheie cu volum mare de căutare. Logica lor este de obicei astfel: ”este un joc al numerelor.” Dar, din nou, obiectivul dvs. nu este doar clasarea, nici obținerea unei interacțiuni mai mari.

Doriți să convertiți traficul în clienți. Un cuvânt cheie larg care conține context zero va atrage oameni de la distanță. Aceștia nu sunt chiar potriviți pentru tipul cumpărătorului dvs. Ați dori să obțineți 5.000 de click-uri lunare cu 10 conversii sau 800 de click-uri lunare cu 100 de conversii?

Căutați o companie SEO care să utilizeze cuvinte cheie largi. Să ofere un context specific cumpărătorului pentru a le face relevante. Atrageți click-uri care sunt mai susceptibile de a fi convertite.

La urma urmei, cumpărătorii se bazează tot mai mult pe avansările tehnologiei. Cercetarea produsului este accesibilă pe dispozitivele mobile oriunde și oricând.

În plus, tehnologia inteligentă pentru locuințe continuă să se dezvolte. Această abordare se va dovedi și mai avantajoasă în 2020. Ajută la captarea consumatorilor care prezintă întrebări ce reflectă mai mult nevoile lor.

4. Pagini-pilon și grupuri de conținut

În cele din urmă, căutați o companie SEO care a utilizat pagini-pilon și grupuri de conținut. Paginile-pilon sunt, de obicei, pagini de produse sau servicii principale. Acestea conțin o mulțime de conținut textual optimizat ce acoperă un subiect în profunzime.

Apoi, grupurile de conținut (mai multe blog-uri) sunt scrise pe același subiect. Fiecare acoperă un subiect unic, cu un titlu original. Aceste blog-uri vor face legături interne între ele, realizând link-uri și la pagina lor de bază.

Apoi, fiecare pagină de bază va face legătură cu pagina principală. Aceasta reprezintă nucleul website-ului dvs.

Acest lucru este avantajos pentru că ajută la îmbunătățirea capacității conținutului dvs. Se permite o strategie SEO extrem de eficientă, îmbunătățind, în același, timp experiența utilizatorului. Strategia de conectare permite cititorilor să găsească subiecte specifice.

Lăsați o companie SEO să conducă, dar dați indicații utile

Atunci când căutați o companie SEO ideală cu care să vă asociați, asigurați-vă că vor urma direcțiile dvs. Se presupune că sunt experți. Căutați un furnizor suficient de sigur pentru a planifica un curs și pentru a-l parcurge.

Totuși, acesta lucrează cu dvs. pentru a menține cel mai bun traseu.

Până la urmă, nimeni nu cunoaște afacerea mai bine ca dvs. Când colaborați cu o companie SEO printr-o comunicare fără cusur, 2020 poate fi un an profitabil.

Cristian Radu
Activez în domeniul acesta din anul 2010. Sunt specializat în Web Design, PHP, majoritatea CMS-urilor și tot ce ține de articole SEO, advertoriale sau servicii SEO.
Cristian Radu
Telefon: 0754 308 781 Email: office[at]seo.org.ro Localitatea: Alba Iulia

Lasă un comentariu