Conținut original, 3 sfaturi utile pentru a nu fi acuzat de plagiat

Articolul "Conținut original, 3 sfaturi utile pentru a nu fi acuzat de plagiat", a fost scris de , în data de

Conținut original, 3 sfaturi utile pentru a nu fi acuzat de plagiat. Cu peste 200 de milioane de website-uri, conținutul original devine o provocare pentru serviciile de optimizare SEO.

Introducere

Mulți scriitori se găsesc în poziția de a scrie despre subiecte care au fost deja discutate pe alte website-uri. Și, oricât de mult încearcă, nu este întotdeauna ușor să vină cu un unghi complet nou. În nișele în care sursele autoritare pot fi numărate pe degete, scrierea de conținut original devine și mai dificilă.

Un moment de oboseală poate fi suficient pentru a vă distrage de la a nu cita sursa. Sau uitați să reformulați o singură idee. Un astfel de incident mic poate avea efecte negative asupra reputației dvs. generale în online.

Și rangul website-ului dvs va avea de suferit. În acest context, ce putem face pentru a avea un conținut original? Să aruncăm o privire mai atentă!

Ce este plagiatul în redactare?

Plagiatul este practica de a lua munca sau ideile altcuiva și de a le transmite ca pe ale tale.

În redactare, această definiție se traduce prin:

  • copierea articolului altcuiva și publicarea acestuia pe website-ul dvs.;
  • copierea de paragrafe din mai multe surse și redactatarea lor într-un articol nou.

Pe lângă aceste două practici, ar trebui să evitați și republicarea unui întreg articol. Chiar dacă adăugați un link către articolul original. Google poate să ia în considerare acest ”conținut duplicat”. În consecință, va penaliza ambele website-uri.

Când doriți să promovați articolul altcuiva, este mai bine să scrieți un rezumat al lucrării. Adăugați motivul pentru care cititorii dvs. ar trebui să-l citească. Nu uitați să inserați și un link către sursa respectivă. În acest fel, nu riscați să fiți pedepsiți de motoarele de căutare.

Cum puteți să scrieți conținut original

Plagiatul nu se întâmplă doar prin copierea cuvânt cu cuvânt a unui întreg articol. Lucrurile pot fi mult mai insidioase. Trebuie să vă analizați întotdeauna lucrările înainte de a apăsa pe butonul ”Publică”.

Când vine vorba de plagiat, este mai bine să fiți în siguranță, decât să vă pară rău. Iată trei sfaturi care vă ajută să scrieți conținut original în toate situațiile.

1. Înțelegeți contextul

Când efectuați cercetarea, înțelegeți cât de bune sunt ideile care trebuie discutate în articolul dvs. Utilizați materiale precise publicate, ca surse de inspirație? Citiți-le de mai multe ori pentru a obține ideile principale și conceptele cheie.

Astfel, veți înțelege contextul și puteți veni cu o nouă structură pentru articolul sau postarea de pe blog. Când aveți idei clare, la fel va fi și conținutul dvs.

Puteți evidenția alineatele din alte articole și să le copiați în schița dvs. Însă, niciuna dintre acestea nu trebuie să fie găsite în articolul final. Încercați să explicați totul cu propriile cuvinte. Folosiți sinonime, studii de caz și exemple pentru a ilustra conceptele.

Puteți folosi un truc simplu pentru a avea un conținut original și pentru a adăuga valoare conținutului. Căutați date actualizate, în loc să le reutilizați pe cele pe care le-ați găsit în alte articole.

Salvați termenii și expresiile care pot fi utili pentru articolele dvs. Încercați să limitați numărul de astfel de construcții în conținutul final. Mai mult, parafrazați propoziții întregi în loc să rescrieți textul cuvânt cu cuvânt.

Această metodă va face textul unic, devenind o piesă autentică, deoarece va reflecta stilul dvs. de scriere.

Scrieți conținutul din punctul dvs. de vedere. Chiar dacă acel conținut exprimă aceleași idei de pe un alt website, mai aveți un articol original.

2. Aflați când și cum puteți cita pentru a avea un conținut original

Când nu puteți parafraza, copiați cuvinte exacte din articolul inițial și folosiți ghilimelele. Este util atunci când trebuie să rescrieți cuvintele exacte ale altei persoane. În acest mod, puteți adăuga ”greutate” articolului.

De asemenea, redactorii ar trebui să acorde credit sursei pentru că majoritatea articolelor fac referire la strategii de Marketing.  Ne referim la statistici, revendicări și fapte utilizate pentru a susține articolele lor.

Citatele și referințele pot fi metode eficiente pentru a vă proteja website-ul de acuzații de plagiat. Completarea conținutului cu ghilimele nu vă va ajuta la optimizare SEO.

Asigurați-vă că găsiți un echilibru între conținutul original și ghilimele. În acest mod, rămâneți atrăgători atât pentru cititorii dvs. cât și pentru motoarele de căutare.

Evitați să utilizați materiale citate care nu adaugă valoare subiectului. Evitați și contextele insuficiente. Cititorii nu vor înțelege ce au citit.

3. Folosiți un verificator de plagiat pentru un conținut original

Când folosiți alte articole pentru inspirație, verificatorul de plagiat este soluția. O metodă ușoară de a examina originalitatea materialului dvs. Un astfel de instrument folosește algoritmi avansați pentru a scana articolul dvs.

Acesta caută conținut duplicat. Verifică, prin intermediul motorului de căutare, cărți, articole de jurnal și alte surse online.

Când verificați conținutul de plagiat înainte de publicare, asigurați-vă că e 100% original. Astfel, evitați sancțiunile din motoarele de căutare. Și mai important, scăpați de procesele pentru încălcarea drepturilor de autor și jena publică.

Un alt avantaj este posibilitatea de a vedea frazele care se potrivesc cu ceea ce a scris celălalt autor. Este util atunci când vizați conținut original. Nu trebuie să rescrieți întregul articol și vă puteți concentra pe ceea ce este necesar.

Concluzie

Plagiatul neintenționat i se poate întâmpla oricui. Mai ales atunci când împrumutați cuvinte și idei de la alți autori și uitați să citați sursele. Citiți atât de mult înainte de a scrie, încât nici nu vă dați seama că ați copiat lucrarea altcuiva.

Acesta este motivul pentru care e bine să scrieți sursele atunci când luați notițe. Astfel, vă amintiți de unde v-ați inspirat. Un verificator de plagiat vă poate ajuta să evitați orice situație neplăcută, asigurându-vă că aveți un conținut original.

În plus, vă poate ajuta să editați proiectul mai repede. Îl puteți face original, subliniind exact construcțiile care necesită reformulare.

Poate adăuga 10-15 minute la procesul de editare. Însă, este un timp utilizat cu folos. Căutați să adăugați valoare cititorilor dvs. și să vă îmbunătățiți rangul în rezultatele căutării.

Cristian Radu
Activez în domeniul acesta din anul 2010. Sunt specializat în Web Design, PHP, majoritatea CMS-urilor și tot ce ține de articole SEO, advertoriale sau servicii SEO.
Cristian Radu
Telefon: 0754 308 781 Email: office[at]seo.org.ro Localitatea: Alba Iulia

Lasă un comentariu