Marketing, 6 tactici accesibile pentru o companie cu buget redus

Articolul "Marketing, 6 tactici accesibile pentru o companie cu buget redus", a fost scris de , în data de

Marketing, 6 tactici accesibile pentru o companie cu buget redus. Aceste tactici de Marketing online, fac parte din serviciile de optimizare SEO. Trebuie să fiți strategici cu privire la modul în care vă cheltuiți banii de marketing.

Doar pentru că nu aveți bugetul anual de publicitate Samsung nu înseamnă că totul e pierdut. Puteți folosi marketing-ul digital pentru vă dezvolta afacerea.

Citiți mai jos cele șase moduri eficiente și accesibile pentru a vă promova afacerea online:

Cercetați-vă cuvintele cheie pentru marketing

Este întotdeauna bine să rămâneți în vârful jocului dvs. de optimizare pentru motoarele de căutare. Cea mai bună modalitate este prin cercetarea frecventă a cuvintelor cheie. Adesea apelăm la Google Ads Keyword Planner pentru așa ceva.

Pentru a utiliza acest instrument, accesați ads.google.com și conectați-vă la Google. După ce v-ați conectat, accesați opțiunea ”Instrumente și setări”, apoi în Planificare, faceți click pe ”Planificatorul de cuvinte cheie.”

Apoi, faceți click pe caseta ”Descoperă cuvinte cheie noi” și urmați instrucțiunile. Găsiți cuvintele cheie relevante. S-ar putea să fiți surprinși de unele fraze de cuvinte cheie legate de afacerea dvs.!

Articole recomandate:

Acum, ”înarmat” cu aceste informații, este timpul să punem cuvintele cheie să funcționeze. Actualizați conținutul website-ului dvs. plasând strategic aceste cuvinte cheie. Concentrați-vă în special pe utilizarea lor în titlurile, descrierile și subtitlurile dvs.

Totuși, nu exagerați! Cuvintele cheie ar trebui să aibă întotdeauna sens unde sunt plasate și nu ar trebui să fie utilizate excesiv. Motoarelor de căutare nu le plac umpluturile de cuvinte cheie. Acestea pot părea a fi spam și neprietenoase pentru oameni.

Repetați deseori căutările dvs. de cuvinte cheie și actualizați-vă conținutul. Astfel, rămâneți în topul oricăror cuvinte cheie noi pe care le puteți utiliza. O activitate care vă va ajuta în marketing.

Porniți sau mențineți un blog de afaceri

Vă amintiți de acele cuvinte cheie valoroase pe care tocmai le-ați extras? Este timpul să punem acele mici pietre prețioase să funcționeze într-un mod eficient. Folosiți blog-uri de afaceri. Știm, scrisul este probabil unul dintre lucrurile dvs. preferate…

Dar nu vă temeți, există freelanceri și servicii de blogging care se pot ocupa de dvs. Prețul va varia în funcție de serviciu. În general, bloggerii petrec aproximativ trei ore pe postare (în funcție de subiect și de cantitatea de cercetare necesară).

Dacă parcurgeți acest traseu, căutați un scriitor care știe să vă folosească acele cuvinte cheie. Acesta poate crea postări valoroase care să angajeze cititorii. În acest mod, o să vă îmbunătățească eforturile de optimizare SEO.

Dacă nu vă deranjează să scrieți sau dacă aveți o persoană care face acest lucru, foarte bine! Încercați să realizați o postare săptămânal sau de două ori pe săptămână. Asigurați-vă că utilizați cuvinte cheie adecvate în fiecare postare. Inclusiv în titlu și subtitluri.

De asemenea, includeți link-uri din conținutul dvs. către alte pagini ale website-ului dvs. Puteți să apelați chiar și la surse externe.

Blogging-ul este baza pentru multe oportunități de marketing online. Cu cât puteți începe mai devreme, cu atât mai bine!

Utilizați campanii de e-mail marketing

Probabil aveți deja o listă de e-mail-uri ale clienților stocată undeva. Folosește-le prin trimiterea de campanii de e-mail periodice. Aceasta evidențiază oferte speciale, informații utile și multe altele.

Majoritatea marketerilor sunt de acord că marketing-ul prin e-mail este o modalitate de top. Poate genera oportunități,  chiar mai mult decât postarea pe rețelele de socializare.

Utilizați website-ul dvs. pentru a colecta e-mailuri prin formulare, înregistrări prin newsletter/e-mail.

Leverage Video Marketing

Marketing-ul video este ”pe val”, chiar acum. Consultați câteva statistici despre acest lucru:

  • într-un studiu din 2018, consumatorii preferau videoclipurile în detrimentul altor tipuri de conținut;
  • potrivit cercetărilor, 54% dintre consumatori spun că vor să vadă mai multe videoclipuri de la brand-urile pe care le urmăresc;
  • aproximativ 75% din totalul traficului pe internet este video. Videoclipurile sunt distribuite de 1.200 de ori mai mult decât textul și link-urile;
  • YouTube este, în prezent, al doilea cel mai mare motor de căutare din lume, după Google. În prezent, redă peste un miliard de ore de videoclip, în fiecare zi;
  • videoclipul plasat pe o pagină de destinație are ca rezultat cu 80% mai multe conversii.

Profitați de această oportunitate pentru a ajunge la un public. Evidențiați produsele sau serviciile dvs. Oferiți sfaturi utile sau alte informații valoroase telespectatorilor, postându-le pe YT.

Puteți, de asemenea, să vă partajați videoclipurile pe alte canale de socializare și să le încorporați pe website.

Asigurați-vă că ați completat descrierea videoclipului dvs. Utilizați cuvintele cheie pe care le-ați găsit, pentru beneficii suplimentare SEO. Contrar credinței populare, nu este necesar să angajați un specialist. Un telefon va face treaba, în majoritatea cazurilor.

Rămâneți activ pe rețelele de socializare

Clienții dvs. sunt probabil pe rețelele de socializare, așa că este logic să fiți acolo. Profilurile de social media oferă posibilitatea de a crește nivelul de conștientizare a mărcii. În consecință, o creștere fidelă a traficului pe website-uri.

Puteți utiliza canale de socializare pentru a posta sfaturi utile, cupoane sau oferte speciale. Utilizați videoclipuri, partajați postările pe blog pe care le-ați scris și multe altele. Social media vă oferă o oportunitate unică de a interacționa cu potențialii și actualii clienți.

Nu orice canal de social media funcționează pentru orice tip de afacere.

Vă recomandăm să încercați o serie de rețele sociale, rămânând activ pe ele timp de o lună de zile. De acolo puteți determina care dintre acestea rezonează cel mai bine cu publicul dvs. În acest mod, vă puteți concentra timpul și efortul acolo.

Puteți încerca instrumente ca Hootsuite dacă doriți să automatizați postările pe rețelele de socializare.

Configurați și monitorizați pagina dvs. de afaceri Google

Listarea dvs. pe Google Business este o parte importantă a strategiei de marketing digital. Lista dvs. arată următoarele:

  1. unde sunteți pe Google Maps;
  2. recenzii de pe Google și de pe web (ex. Foursquare, Yelp);
  3. adresa și numărul de telefon;
  4. ore de activitate;
  5. fotografii de afaceri;
  6. întebări și răspunsuri;
  7. postări de afaceri.

Când vă aflați în Google Business, dispuneți de spațiu publicitar gratuit pe Google. Vă găsiți în rezultatele locale ale Google și pe Google Maps. Este, de asemenea, bun pentru SEO.

Asigurați-vă că ați revendicat sau creat Google Business. Astfel, vă puteți păstra aceste informații importante, la zi. Răspundeți la recenzii online, creați postări și multe altele.

Dacă oamenii vă caută, acesta este probabil primul lucru pe care îl vor vedea. Completați informațiile și verificați-le frecvent pentru a vedea recenziile Google. Asigurați-vă că informațiile dvs. rămân la curent.

Concluzia

Acum aveți șase tactici de marketing digital accesibile pentru a vă dezvolta mica afacere în 2020. Și nu numai! Dacă aveți nevoie de asistență, UPSEO vă poate ajuta cu o strategie puternică de marketing online. Pentru a afla mai multe despre cum ajutăm micile companii, apelați la pagina de contact.