Rezultatele căutării, cum să ieși în evidență prin elemente de bază SEO

Articolul "Rezultatele căutării, cum să ieși în evidență prin elemente de bază SEO", a fost scris de , în data de

Rezultatele căutării, cum să ieși în evidență prin elemente de bază SEO. Majoritatea micilor afaceri nu își dau seama de importanța tehnicilor SEO.

Optimizare SEO este o abordare esențială pentru afacerile care doresc să obțină trafic relevant pe website. Atunci când oamenii potriviți vizitează un website, se pot transforma în oportunități și vânzări.

Motoarele de căutare conduc 93% din totalul traficului de pe website-uri.

Optimizare SEO oferă micilor afaceri oportunitatea de a bate competiția. Prin rezultatele căutării, pot câștiga un loc pe prima pagină a rezultatelor Google.

Scopul unui motor de căutare precum Google este de a oferi cele mai bune răspunsuri posibile. Motorul de căutare folosește tehnologia de învățare automată pentru a înțelege interogările online. În acest mod, scoate în față cele mai bune website-uri.

Doriți să realizați o optimizare SEO, dar nu știți cum se procedează? Iată câteva elemente de bază ale SEO:

1. Aranjați-vă website-ul

Vreți să obțineți cea mai bună vizibilitate în rezultatele căutării Google? Website-ul dvs. trebuie să îndeplinească o serie de criterii tehnice esențiale:

A. Viteza de încărcare, esențială în rezultatele căutării

Nimeni nu vrea să viziteze un website care are nevoie de ani să se încarce.

O întârziere de 100 de milisecunde în timpul încărcării poate determina ca ratele de conversie să scadă cu 7%.

De ce să creezi o impresie proastă și să pierzi în clasament? Asigurați-vă că website-ul dvs. se încarcă rapid pe desktop și pe dispozitivele mobile. Timpul optim de încărcare a website-ului este de 2 secunde sau mai puțin.

2 secunde este pragul de acceptare a website-ului de e-commerce. La Google, se propune sub o jumătate de secundă.

b. Structura website-ului

O structură de website bine definită asigură o mai bună utilizare. Paginile unui website ar trebui să ”curgă” în ordinea importanței.

Asigurați-vă că legăturile de pe website-ul dvs. funcționează și nu duc la o pagină de eroare. Creați o strategie de conectare internă pentru a lega conținut similar pe website-ul dvs. Link-urile interne facilitează navigarea utilizatorilor prin bucăți de conținut conexe.

c. Website prietenos cu dispozitivele mobile pentru rezultatele căutării

Majoritatea publicului de pe web folosește acum dispozitivele mobile. Aproape jumătate din traficul de pe website provine de la dispozitivele mobile.

Un website prietenos cu dispozitivele mobile oferă utilizatorilor aceeași informație și experiență pe smartphone. Un design web sensibil vă asigură că website-ul dvs. funcționează bine pe dispozitive și browsere.

d. Date structurate

Datele structurate ajută motoarele de căutare să califice paginile unui website. Vă ajută pagina să ”comunice” cu motoarele de căutare în limba lor.

Adăugarea de date structurate vă ajută să calificați paginile website-ului în categorii. De exemplu, un articol, un eveniment, produs, afacere locală sau organizație.

e. Optimizarea cuvintelor cheie

O parte vitală pentru a face un website fidel unei nișe este optimizarea pentru termenii de căutare. Proprietarii de website-uri ar trebui să includă termeni de căutare vizați în diverse locuri. Aici includem și conținutul website-ului, descrierea meta, subtitluri, adrese URL și titluri.

Instrumente utile

  • SEMrush: pentru a verifica website-ul dvs. pe zona de probleme tehnice;
  • Schema.org: pentru a introduce datele structurate corect în codul website-ului dvs.;
  • UberSuggest: cercetare de cuvinte cheie;
  • Google PageSpeed Insights: pentru a verifica și a rezolva viteza de încărcare a website-ului;
  • Yoast SEO: pentru a optimiza conținutul website-ului;
  • Google Search Console: pentru a analiza performanța unui website;
  • Instrumentul de testare mobil pentru Google: testează website-ul pentru utilizarea pe dispozitive mobile.

2. Obțineți vizibilitate locală în rezultatele căutării

Aveți un restaurant, un salon sau un magazin de modă în zona locală? Dacă da, atunci SEO local este una dintre cele mai bune modalități de a obține vizitatori pe website-ul regional. Iată câteva sfaturi rapide:

  • creați un profil pe Google My Business cu adresa companiei dvs. Încorporați harta din profil în pagina de contact de pe website-ul dvs. Încurajați clienții să adauge recenzii. Nu uitați să răspundeți și la recenziile negative;
  • optimizați website-ul pentru termenii de căutare locali. Publicați conținut ce răspunde la întrebările de căutare locale;
  • folosiți datele structurate locale pentru a vă prezenta compania ca ”afacere locală”;
  • includeți datele de contact ale companiei, cum ar fi adresa și numărul de telefon de pe website-ul dvs.

3. Creați conținut unic și valoros

Publicul dvs. țintă scrie mii de întrebări în bara de căutare Google. Puteți răspunde la aceste întrebări publicând postări de blog interesante, infografii și videoclipuri.

Când vizitatorii website-ului consideră conținutul util și antrenant, aceștia petrec mai mult timp. Oamenilor le place să împărtășească un conținut util pe paginile lor de socializare.

Când un conținut primește aprecieri de la un utilizatori, trimite un semnal pozitiv către Google.

Motorul de căutare aduce conținut și pagini, în funcție de preferințele utilizatorilor. O perioadă mai lungă de timp pe website, o rată de respingere mică și un număr mare de acțiuni sociale. Toate acestea sunt benefice pentru SEO.

Instrumente utile

  • Grammarly: pentru a verifica erorile gramaticale din conținutul dvs.;
  • Canva: pentru a proiecta imagini și infografii pentru postări pe blog;
  • Buzzsumo: pentru a găsi conținut în trend în nișa dvs.;
  • Google Analytics: urmăriți performanța conținutului, rata de respingere și timpul pe website.

4. Construiți legături pentru a avea succes în rezultatele căutării

Google caută întotdeauna să clasifice website-urile care au o expertiză profundă pe un subiect. Pe lângă producerea de conținut ușor de utilizat, puteți afișa cunoștințele dvs. Vă puteți conecta cu website-uri de înaltă autoritate. Cum se pot realiza asemenea legături cu website-uri mai mari?

Cea mai bună metodă de a crea legături este de a crea un conținut care să devieze de la traseu. Majoritatea website-urilor bune caută să se conecteze la conținut de calitate. Un astfel de conținut poate fi sub forma unui ghid, a unei infografii sau a unui videoclip.

Credeți că aveți un conținut valoros? Puteți să le scrieți un e-mail prin care să evidențiați beneficiile unei asemenea legături. Argumentați în sensul în care conținutul dvs. reprezintă o valoare adăugată pentru cititorii lor.

Un alt mod de a câștiga legături de calitate este prin intermediul blog-ului. Puteți căuta website-uri de nișă de înaltă autoritate pentru a trimite articole pentru clienți de calitate.

Trebuie să înțelegeți ghidul lor de postare pentru oaspeți. Lansați idei de noi povești. Asigurați-vă că vizați website-urile care au o autoritate de domeniu mai mare decât website-ul dvs.

Backlinking-ul este o modalitate excelentă de a extinde domeniul de activitate al afacerii dvs. Puteți conduce traficul către website-ul dvs. și să îmbunătățiți clasamentul. Afacerile locale pot viza website-uri locale pentru backlink-uri și mențiuni în presă.

Instrumente utile

  • Moz: pentru a verifica autoritatea de domeniu a website-urilor vizate;
  • SEMrush: pentru a verifica link-urile concurenților;
  • Hunter.io: găsirea de adrese de e-mail pentru conectarea cu editori și webmasteri.

Bonus: 4 strategii SEO pentru a lansa un nou website vizibl în rezultatele căutării

Nimic nu este la fel de interesant ca lansarea unui website modern, nou.

Așteptările dvs. sunt mari. Credeți cu adevărat că va schimba afacerea atunci când va atinge obiectivele de creștere. Doriți să utilizați pe deplin website-ul ca pe un motor puternic ce generează oportunități?

Doriți transformarea acestora în cumpărături? Trebuie să aveți mai multe strategii în vigoare care să trimită trafic către website-ul dvs.

1. Realizați prototipul cumpărătorului țintă pentru afacerea dvs.

Vă formați opinii generale despre cine sunt cumpărătorii dvs.? Conținutul pe care îl scrieți încearcă să aducă trafic organic. Cu toate acestea, scad șansele de conversie. Crearea unui prototip detaliat al cumpărătorului ajută la orientarea către clienții potriviți.

Un prototip de cumpărător este o reprezentare ficțională a clienților dvs. reali. Poate să includă sexul, vârsta, nivelul de venit, locul de muncă ori statutul familiei. Aveți mai multe tipuri de clienți. Asigurați-vă că veți crea prototipul de cumpărător aprofundat care vizează fiecare nișă.

De asemenea, ar trebui să descrieți cum arată călătoria tipică a cumpărătorului pentru fiecare persoană. Aceasta este o ”călătorie” în trei pași. Duce cumpărătorii dintr-un punct de plecare în care nu sunt siguri care e problema lor. Urmează înțelegerea clară a ceea ce este această problemă. În final se descoperă cea mai bună soluție.

Este important a înțelege prin ce trec cumpărătorii, pe măsură ce parcurg cele trei etape. Veți avea cunoștințe clare despre modul în care puteți ajunge la clienții dvs. Cu strategia SEO eficientă, susțineți conținutul pe care îl vor aprecia.

2. Configurați un mediu web prietenos cu SEO în rezultatele căutării

Trageți toate adresele URL, titlurile paginilor, etichetele antetului, și descrierile meta din paginile de top. Există o serie de instrumente care vor trage automat aceste informații și le vor transfera într-o foaie excel.

Stabiliți ce fel de cumpărători doriți să atrageți, pe fiecare pagină. Care sunt acele cuvinte cheie necesare? Rescrieți toate titlurile, etichetele și descrierile meta pentru a reflecta un mediu favorabil SEO.

Strategia dvs. pentru un mediu web SEO, ar trebui să includă schema de implementare. Aceasta este o sarcină îndeplinită cel mai bine de o echipă de experți ai agenției. Dacă aveți un website WordPress, există o serie de plugin-uri de schemă care adaugă fragmente bogate.

Google vă glisează titlurile, adresele URL ale etichetelor și marcarea schemelor. Atunci când optimizați aceste elemente, ajutați motorul de căutare să înțeleagă despre ce este conținutul dvs.

Acesta vă va ajuta, de asemenea, publicul să vă găsească mai bine. Mai precis, să găseasă tipul de informație pe care o caută.

3. O strategie pe blog reprezintă un combustibilul pentru SEO

Strategia potrivită pentru blog poate crește în mod semnificativ optimizarea SEO. Trebuie doar să vă asigurați că aveți o strategie coerentă. Nu recurgeți la a scrie conținut inutil plin de cuvinte cheie împrăștiate.

După ce ați atras cumpărătorii, creați o strategie de blog care să ofere forță SEO și să intrige cititorii.

Utilizarea strategiei de cluster cu subiecte pentru blogging este o idee de a obține ”combustibil SEO”. În același timp, se atrag cititori care se vor converti în clienți.

Acest lucru se întâmplă atunci când creați un set de blog-uri. Folosind subiecte unice, acestea sunt direcționate către fiecare tip de cumpărător. În același timp, atingeți diferitele etape ale călătoriei acestuia.

Subiecte ar trebui să reflecte nevoile, durerile și întrebările frecvente ale fiecărei persoane. Apoi, veți dori să conectați fiecare blog la o pagină pilon. Poate fi serviciul principal sau o pagină de produs situată în general în navigarea de sus a website-ului.

Această strategie abilitează SEO. Clasează organic paginile de blog cu considerente semantice. Mai apoi, canalizează fluxul de căutare la pagina principală. Pot fi 20 de blog-uri optimizate ce trimit flux de căutare către o singură pagină de început. Veți vedea un impuls uriaș în SERP-uri, în cel mai scurt timp.

4. Adăugați backlink-uri puternice noului dvs. website

Crearea unui portofoliu de backlink-uri sănătos este vitală pentru SEO în orice website. Dar, atunci când website-ul este nou, crearea este chiar mai crucială.

Pe cât de bune sunt backlink-urile, cele nesănătoase pot dăuna eforturilor SEO. Când creați backlink-uri, asigurați-vă că urmați aceste recomandări:

  1. link doar din domenii cu subiecte legate de dvs.;
  2. asigurați-vă că domeniul de referință în sine are un portofoliu de backlink-uri sănătos;
  3. căutați domenii cu scoruri de înaltă autoritate și încredere;
  4. acordați atenție pentru link-uri de ”follow”. Câteva de ”nofollow” sunt în regulă, deoarece Google va avea impresia că nu plătiți pentru link-uri;
  5. asigurați-vă că dețineți controlul textului de ancoră;
  6. evitați textele de ancoră și conținut din afara website-ului care se auto-promovează;
  7. creați conținut în afara website-ului care se citește în mod natural;
  8. scrieți despre subiecte care interesează publicul dvs.

De asemenea, veți dori să segmentați domeniile dvs. de referință. În acest mod se vor potrivi cu punctele de interes împărtășite de cumpărătorii dvs.

Începeți să vă alimentați website-ul dvs. cu backlink-uri către un set relativ și divers de domenii sănătoase. SEO-ul va crește, ajutând la pornirea noului dvs. website. Vă recomandăm să parcurgeți și articolul nostru despre tendințe SEO în 2020.

Este rândul dvs.

Majoritatea oamenilor folosesc motoarele de căutare pentru a găsi răspunsuri la mai multe întrebări, zilnic. Optimizarea SEO deschide calea pentru ca micile afaceri să se conecteze cu utilizatorii motoarelor de căutare.

Strategia are nevoie de timp pentru a oferi rezultate. Odată realizată, acestea pot fi destul de satisfăcătoare. Obțineți clasamente pentru multe cuvinte cheie de nișă. În final, veți obține vizitatori obișnuiți, precum și conversii.