Optimizare off-page, tactici pentru o mai bună vizibilitate a căutărilor locale

Articolul "Optimizare off-page, tactici pentru o mai bună vizibilitate a căutărilor locale", a fost scris de , în data de

Optimizare off-page, tactici pentru o mai bună vizibilitate a căutărilor locale. Este adevărat că serviciul de optimizare SEO, pentru website-ul dvs. vă poate ajuta să înregistrați un clasament înalt pe SERP-uri.

Dar asta este doar jumătate din poveste. Pentru a apărea într-una dintre cele mai râvnite listări de top, există tehnici de optimizare off-page. Acestea nu trebuie să vă sperie, din contra, de ele ar trebui să profitați.

Nu contează dacă sunteți o companie de web design sau o companie care crează advertoriale. Există pași pe care îi puteți face pentru a fi prezent în rezultatele organice. Citiți mai departe pentru a afla mai multe despre strategii de marketing online.

Optimizare off-page pentru o mai bună vizibilitate locală

Iată câteva sfaturi pe care le puteți pune în mișcare astăzi. Asigurați-vă că fiecare acțiune pe care o executați are exact aceleași informații despre afaceri. Inclusiv numele afacerii, adresa, numărul de telefon, adresa URL a website-ului, descrierea etc.

Articole recomandate:

Înregistrați-vă compania în directoare web consacrate

Mai multe listări locale îți permit mai multe oportunități de expunere pentru afacerea ta. Dar, din sute de directoare de afaceri disponibile, pe care se merită listarea? Există câteva modalități de a lua această hotărâre:

  • accesați Moz Local pentru a găsi anumite directoare web și înregistrări relevante pentru afacerea dvs.;
  • puteți verifica coerența listelor de afaceri locale curente.

Acest pas de optimizare SEO off-page, va face ca afacerea dvs. să fie afișată după criteriul geografic. Dacă sunteți o companie din Alba Iulia, vă doriți să ajungeți în fruntea rezultatelor organice pentru o căutare din Alba Iulia. Noi vă putem ajuta cu un serviciu de audit SEO.

Trimiteți informațiile companiei dvs. către motoarelor de căutare

Google și Bing au ambele liste de afaceri. Deoarece, încercați să vă faceți observat pentru motoarele de căutare, trebuie să aveți listări verificate pentru fiecare. Pentru configurarea listărilor dvs. de afaceri utilizați:

  • compania mea pe Google;
  • locuri de afaceri pentru Bing;
  • Yahoo prin Yext.

 Deveniți o voce familiară pe scena locală pentru a obține link-uri

Rețeaua cu alți membri ai comunității (offline și online) este necesară pentru a deveni o ”autoritate” locală. Puteți face acest lucru prin guest posting, participând/sponsorizând evenimente din comunitate. Puteți apela la servicii de link building, pentru creșterea autorității numelui de domeniu.

În acest mod devii o resursă accesibilă pentru alții din comunitate. Acest lucru va crea informații pozitive și îi va ajuta pe ceilalți să se conecteze la website-ul dvs.

Marketing prin conținut pentru optimizarea off-page

Dacă creați un blog (și ar trebui), distribuiți articolele de pe blog și alt conținut pe platformele de socializare. Cu un singur click puteți crea pagina dvs. de afaceri pe orice rețea socială.

Mai ales că există o serie de instrumente pentru gestionarea acestora. În plus, față de postările pe rețelele de socializare, puteți adăuga articolele de pe blog.

Încurajați recenziile clienților pentru optimizare off-page

Nu este un secret faptul că dovada socială este incredibil de importantă. 3/4 dintre cumpărătorii online din România au declarat că recenziile online sunt importante înainte de a face o nouă achiziție.

Este important să revendicați toate listările pe website-urile de recenzii relevante pentru industria dvs. Poate cuprinde recenziile bune și să se adreseze proactiv celor negative, pentru remediere.

După cum puteți vedea, există multe strategii gratuite la îndemână. Puteți să urcați printre rânduri pentru a apărea în partea de sus a SERP-urilor pentru căutările locale.

Dacă aveți nevoie de ajutor pe parcurs și nu aveți timp pentru acest efort consumator de timp, nu ezitați să studiați pagina de oferte servicii SEO.

Concluzii optimizare off-page

Prin optimizare off-page puteți crește autoritatea website-ului dvs. Aceasta trebuie să facă parte din strategia de marketing online a companiei.

Vizibilitatea pe plan local este greu de atins, dar foarte ușor de pierdut. Din acest motiv optimizarea off-page trebuie gândită și implementată pe termen lung.

Deci, invariabil veți avea nevoie de răbdare pentru a culege rezultatele din mediul online. Punctul important din orice strategie sunt obiectivele.

Până a te apuca să faci anumite activități online, trebuie gândite bine obiectivele. Mai clar spus ”Ce anume îți dorești de la un website?” în special, dar și de la prezența online la modul general.