Serpstack, instrument pentru a analiza rezultatele căutării simplificate

Articolul "Serpstack, instrument pentru a analiza rezultatele căutării simplificate", a fost scris de , în data de

Colectarea rezultatelor căutării în timp real și exacte a fost mult mai ușoară cu API-ul Serpstack. API-ul JSON REST foarte rapid extrage datele de căutare.

Serpstack a fost construit de către compania-mamă, pentru companiile care trebuie să țină evidența poziției în motoarele de căutare cu ușurință. În acest fel, a devenit unul dintre cele mai de încredere API-uri SERP de pe piață.

Iată o privire asupra instrumentului și cum îl puteți face să funcționeze pentru dvs.

Ce este serpstack?

Serpstack este un serviciu API care creează o metodă automatizată de culegere a datelor cu privire la rezultatele căutării. Colecția folosește o rețea proxy puternică, combinată cu răzuirea web (scraping) proprietară și scalabilă cu tehnologia de rezolvare CAPTCHA.

Deși toate detaliile tehnice sunt interesante, partea importantă este funcția. API acceptă aproape fiecare tip de rezultat al căutării returnat de Google – rezultate web, rezultate de imagine, rezultate video, știri, rezultate de cumpărături, anunțuri sponsorizate, întrebări și multe altele.

API preia datele SERP, care sunt disponibile publicului, în mod automat, de fiecare dată când se solicită API-ul.

Serpstack este o REST API și este scalabilă, astfel încât orice website, de la un simplu blog la o întreprindere majoră poate beneficia de utilizarea acestuia.

API-ul este folosit de companii din întreaga lume. Serpstack este construit și întreținut de către Apilayer, compania din spatele unora dintre cele mai populare instrumente pentru dezvoltatori, produse SaaS și API-uri existente pe piață. Printre cele mai renumite instrumente regăsim: ipstack, eversign, facturi și multe altele – ceea ce îl face un instrument de încredere.

Cine ar trebui să-l folosească?

S-ar putea să vă întrebați cum poate beneficia de un SERP API website-ul sau afacerea dvs. Răspunsul simplu este că face parte dintr-o strategie puternică globală de servicii SEO.

Urmărirea acestor date vă ajută să înțelegeți schimbările în timp.

Iată cum se descrie Serpstack:

„Clasamentele fluctuează semnificativ, iar cuvintele cheie de căutare devin mai mult sau mai puțin aplicabile și valoroase în timp. Singura modalitate de a rămâne în vârful acestor modificări, este de a folosi o soluție pre-construită Software-as-a-Service sau implementarea directă a datelor SERP în propriile aplicații sau website-uri care utilizează un SERP API, precum Serpstack”.

Deci, în timp ce implementarea s-ar putea întâmpla pe partea de web design sau dezvoltare, implicațiile pentru marketing cu acest instrument sunt imense. Datele pot oferi multă valoare unei companii sau proprietarului unui website de orice dimensiune.

Caracteristici cheie Serpstack

Cel mai puternic punct de vânzare al Serpstack ar putea fi o infrastructură puternică din spatele acesteia. API-ul poate gestiona orice, de la câteva căutări pe lună până la milioane pe zi.

API-ul include și acoperire completă pentru motorul de căutare, răzuire pe web, imagini, videoclipuri, știri și cumpărături.

Alte caracteristici cheie includ:

  • infrastructura poate gestiona un volum mare de date;
  • răspândirea paginii complete care constă din elemente care includ reclame, hărți, răspunsuri și multe altele;
  • posibilitatea de a personaliza interogările de căutare în funcție de locație, limbă, tip de dispozitiv și multe altele;
  • rețea de proxy puternică, astfel încât să nu trebuiască să vă gândiți la IP-uri globale, clustere de browser sau CAPTCHA;
  • răzuirea (scraping-ul) se întâmplă în timp real;
  • răscolește pagini folosind dispozitive mobile, tablete și desktop;
  • integrare simplă, pe care majoritatea oamenilor o pot obține în doar câteva minute;
  • securitate la nivel de bancă cu criptare SSL de 256 biți;
  • REST API ușor de utilizat în JSON sau CSV care funcționează cu orice limbaj de programare;
  • viteze super-rapide cu solicitări API, care sunt procesate în milisecunde;
  • o mulțime de documentații pentru a vă ajuta să profitați la maxim de instrument;
  • suport de top.

Prețuri

Serpstack este gratuit pentru a utiliza până la 100 de căutări pe lună. Acest preț nu se schimbă niciodată și oferă o oportunitate ideală pentru a vedea cum funcționează instrumentul.

Serpstack oferă, de asemenea, planuri plătite pentru utilizatorii cu volum mai mare.

Planul de Bază (29,99 USD pe lună). Include 5.000 de căutări pe lună cu locații globale, API-ul de căutare Google, o rețea proxy, tipuri de căutare, returnează rezultatele JSON CSV fără limite de rată, criptare HTTPS și asistență premium.

Planul de Afaceri (99,99 USD pe lună). Include 20 000 de căutări pe lună cu locații globale, API-ul de căutare Google, o rețea proxy, tipuri de căutare, returnează rezultatele JSON CSV fără limite de rată, criptare HTTPS și suport premium.

Planul Business Pro (199,99 USD pe lună). Include 50 000 de căutări pe lună cu locații globale, API-ul de căutare Google, o rețea proxy, tipuri de căutare, returnează rezultatele JSON CSV fără limite de rată, criptare HTTPS și asistență premium.

Aveți nevoie de mai mult? Serpstack oferă și prețuri personalizate și pentru clienți la nivel de întreprindere. Puteți să-i contactați direct pentru a afla mai multe și a cere o ofertă personalizată.

De asemenea, compania oferă reduceri pentru facturarea anuală versus lunară. În acest fel puteți economisi până la 20 la sută.

Concluzie

Serpstack este un instrument puternic care vă poate ajuta să colectați date SERP cu ușurință. Este ușor de instalat și gratuit să începeți să-l utilizați. Vă veți întreba cu siguranță de ce nu ați introdus mai devreme acest instrument în strategia dvs. generală de SEO WordPress.

Deci, de ce să nu încercați acum? Există o mulțime de documentații care să vă ajute să începeți și să aflați ce poate face această soluție de top pentru toate nevoile dvs. de date SERP. Puteți începe chiar de astăzi.