Strategia SEO eficientă în 2020, pentru mărcile cu cicluri de vânzare îndelugate

Articolul "Strategia SEO eficientă în 2020, pentru mărcile cu cicluri de vânzare îndelugate", a fost scris de , în data de

Strategia SEO eficientă pentru mărcile cu cicluri de vânzare îndelugate. Orice produs de marcă are un ciclu de vânzare care evoluează în timp. Strategia SEO trebuie gândită pe termen lung, în conformitate cu ciclul îndelungat de vânzare.

Există mai multe tipuri de strategii de marketing online. Dar, indiferent de abordarea aleasă pentru strategia online, strategia SEO trebuie să fie parte componentă din aceasta.

Până acum, cele mai multe companii s-au blocat probabil în strategia lor de marketing. Relațiile cu o agenție SEO au înghețat și ele. Sondajele arată că 30 la sută dintre organizații vor aștepta sfârșitul anului.

Doar atunci sunt dispuse să se angajeze într-o colaborare cu o companie SEO. Învoluntar, va începe implicarea și abordarea acestora în SEO.

Introducere pentru strategia SEO

Optimizarea pentru motoarele de căutare este deosebit de complicată. Este cea mai dificilă strategie de marketing online. Trebuie executată la nivel de măiestrie. Găsirea celei mai bune agenții SEO cu o abordare bazată pe creștere este deosebit de dificilă. Mai ales contractarea acesteia în timp util.

Una dintre problemele obișnuite ale mărcilor este că ei cred despre SEO, că ar fi o strategie de dimensiuni unice. Cu toate acestea, pe baza ciclului de vânzare, a punctelor de preț ale produselor și a modului în care clienții dvs. se angajează cu produsele dvs., serviciile SEO diferă foarte mult.

Acest articol este destinat să ajute directorii generali, directorii executivi și managerii de marketing online. În special cum să învețe despre implementarea SEO pe baza ciclului lor de vânzări. Inclusiv, a punctelor relevante pentru SEO.

Principalul aspect pentru strategia SEO în anul 2020

Înainte de a trece propriu-zis la acest articol, să arătăm mai întâi cum funcționează SEO. Cum s-a schimbat și care este principalul său obiectiv în 2020.

În ultimii ani, algoritmul Google a cunoscut sute de actualizări. Atât minore, cât și de bază. Obiectivul principal al Google este de a asocia cel mai bun conținut, cu interogarea utilizatorului.

Astfel, se îmbunătățește experiența utilizatorului. Aceasta înseamnă că, conținutul trebuie să se clasifice bine. Să rezoneze cu publicul vizat.

Din păcate, în ultimii ani, majoritatea organizațiilor s-au concentrat exclusiv pe clasamente. Ei, ar scrie conținut umplut cu cuvinte cheie, în încercarea de a câștiga poziții de top pe prima pagină Google.

Companiiile vor ajunge să observe ceva important în timp. Ajung să crească lună de lună pentru cuvintele cheie importante. Dar conținutul creșterii nu reușește să convertească vizitatorii în cumpărători!

Cea mai bună strategie SEO pentru 2020 va necesita un conținut care să se claseze bine. Să urmărească o legătură directă cu cititorii în timp ce îi convertiți în clineți. Există câțiva pași care trebuie să se întâmple înainte ca vânzarea să poată avea loc.

Strategia SEO ar trebui să facă parte dintr-o abordare pe mai multe direcții

Agenția dvs. se poate angaja să construiască cea mai bună strategie SEO. Este important să înțelegeți mai întâi modul în care grupul țintă se angajează prin conținut de produsele dvs.

Obținerea acestor date necesită o cantitate semnificativă de timp și forță de muncă. De asemenea, diverse instrumente tehnologice cu implicații financiare considerabile.

Cel mai rentabil mod de a colecta aceste date și de a implementa strategia, este de a vă asocia cu o agenție de marketing online.

Aceasta poate oferi doar servicii SEO, sau servicii de marketing complete. Dar să revenim la aspectul principal. De ce SEO trebuie să facă parte dintr-o abordare pe mai multe direcții.

Nimeni nu ia o decizie de cumpărare în mod complet separat. Iar, SEO tradițional este concepută pentru a clasifica conținut.

Acesta la rândul său, îi motivează pe cumpărători să se convertească. Dacă vindeți echipament sportiv sau îmbrăcăminte, acest lucru ar putea funcționa foarte bine.

Dacă vindeți soluții tehnologice personalizate pentru întreprinderi nimeni nu va arunca bani doar pentru că le place ceea ce citesc.

În schimb, vor explora alte opțiuni în stadiul de conștientizare. Apoi, odată ce vor înțelege ferm care este cea mai bună soluție pentru nevoile lor, vor cerceta concurența și diverse produse.

Cu alte cuvinte, strategia SEO trebuie să funcționeze în cadrul unei strategii de conținut, care doar apare în clasamente.

Conținutul trebuie să ”îi hrănească” pe cititori până când se simt încrezători să ia o decizie de cumpărare educată.

Cum pot fi convertiți cititorii

În 2019, consumatorii au investit în cercetarea produselor de lux. Indicator în creștere în comparație cu anii precedenți. În 2020 se estimează că se va înregistra încă o creștere.

În 2020, mai mulți cumpărători vor avea mai puțină încredere în cei care vând. Alegerea lor se va baza pe propriile lor cercetări.

Acest lucru înseamnă că mărcile trebuie să-și ajute clienții în procesul de cercetare. Conținutul trebuie să reflecte atât persoana cumpărătorului țintă, în toate etapele călătoriei, cât și să creeze un flux de lucru pentru fiecare companie. Asta, în timp ce se urmărește și un clasament de top.

Și, care sunt acele considerente importante pentru clasament? Implementați variații de cuvinte cheie bazate pe expresii mai lungi.

Puteți folosi cuvintele cheie principale într-un context care prezintă soluții pentru nevoile cumpărătorului.

Implementarea strategiei SEO

Strategia SEO se va desfășura alături de una care îi ajută pe cumpărători să afle mai multe despre opțiunile lor. Se vor folosi cuvinte cheie care reflectă nevoile lor, în cadrul articolelor care vorbesc contextual.

Așadar, dacă o familie are în vedere mai multe opțiuni, se poate scrie conținut care să argumenteze fiecare opțiune.

În acest fel, cumpărătorul simte că decizia de cumpărare îi aparține. Probabilitatea că va selecta una din opțiunile prezentate este foarte mare.

Când conținutul este capabil să se afișeze grupului țintă, aceștia pot intra într-un flux de lucru. Acest flux de cercetare îi va alimenta către următoarea etapă în călătoria de cumpărare. Solicitarea unei oferte, sau efectuarea unei programări.

În plus, automatizarea de marketing poate trimite e-mailuri personalizate fiecărui potențial cumpărător. Se pot utiliza date SEO și date de interacțiune pentru a optimiza conținutul de e-mail, cadența și calendarul.

Cea mai bună strategie SEO pentru mărci cu cicluri de vânzare îndelungate va contribui la maximizarea creșterii acestora.

Strategia pentru căutarea organică va avea o abordare aliniată spre atenție. Astfel interacțiunea cu potențialii clienți va avea un conținut extrem de personalizat.

Contactați astăzi o companie SEO cu o abordare modernă a SEO. Întrebați cum poate agenția să folosească SEO pentru a atrage clienți noi și pentru a vă atinge obiectivele de marketing și, implicit, cele de business.