UX design, cum se realizează o compatibilizare pentru diverse platforme

Articolul "UX design, cum se realizează o compatibilizare pentru diverse platforme", a fost scris de , în data de

UX design, cum se realizează o compatibilizare pentru diverse platforme. Descoperiți cum puteți crea un UX design fără probleme pentru diverse dispozitive și chiar pentru optimizare SEO.

Cunoașterea UX design este importantă pentru dezvoltarea unui website competitiv

În ceea ce privește web design-ul suntem încorsetați în, ei bine, website-uri. Focalizarea nostră este foarte mioapă. Scopul nostru este să distilăm toate punctele problematice și apoi să le îmbunătățim.

Dar web design-ul nu mai trăiește doar pe un desktop sau pe un dispozitiv mobil. Trăiește pe tot felul de lucruri. De la ceasuri inteligente și televizoare, până la realitatea virtuală și consolele de jocuri.

Acest lucru ne obligă, ca profesioniști, să facem un pas înapoi. Să privim fluxul complet de utilizatori al unui client. Să încercăm să înțelegem de ce aleg să folosească un anumit dispozitiv.

Cum putem înțelege mai bine modul în care clienții folosesc un anumit dispozitiv? Răspunsul se găsește într-o serie de testări ale utilizatorilor.

Clienții experimentează mărci și servicii SEO la cerere. Observați modul în care funcționează cel mai bine pentru ei, ca persoane fizice.

O experiență de brand este mai mare decât platforma în care a fost experimentată. Când creezi experiențe constante, utilizatorii o atribuie mărcii tale. Asta stabilește loialitatea și este o bună modalitate de marketing.

Nu le pasă cu adevărat cum l-ați construit sau cum funcționează. Tot ce le pasă este modul în care îi afectează personal.

Pentru a înțelege mai bine UX design-ul pe multiple platforme și coerența mărcii, vom lua ca exemplu Netflix. O să aflați și dvs. de ce a devenit un real succes.

Un motiv important este că a înlăturat bariera de a putea consuma conținutul dorit într-un anumit loc. Acum puteți viziona un film oriunde v-ați afla.

Coerența este o cheie a succesului

În 2013, Netflix a lansat o experiență reproiectată a utilizatorului. Aceasta a stabilit o consistență a interacțiunii. Indiferent dacă accesați serviciul de pe o consolă de jocuri video, dispozitiv Roku, tabletă sau telefon.

Aproape orice se conecta la internet se preta unei conexiuni.

Până la acel moment, fiecare dispozitiv avea un UX design diferit. Clienții au fost nevoiți să învețe cum să folosească din nou serviciul, atunci când accesau un dispozitiv diferit.

Netflix a ajuns într-un colț înconjurat de limitări de viteză. Fiecare limitare era un punct de fricțiune mentală pentru utilizatori. Aceștia încercau doar să se bucure de produs.

O reproiectare a serviciului părea o decizie simplă. Însă, la acea vreme, utilizatorii Netflix urmăreau peste 5 miliarde de ore pe trimestru. Platforma avea 44,35 milioane de abonați în întreaga lume.

Utilizatorilor nu le place schimbarea, chiar dacă rezultatul este, în general, mai bun pentru ei. Acea antipatie se intensifică atunci când trebuie să plătești pentru acces.

Luarea deciziei care avea un impact negativ asupra satisfacției clienților nu a fost una ușoară. La urma urmei, companiile mari sunt foarte perverse.

Un pas greșit poate anula ani grei de muncă

Atunci când s-a făcut analiza costurilor, creșterea probabilă părea să depășească potențialele implicații negative. Reducerea datoriei tehnice, timpul de susținere și viteza de îmbunătățire duc la implementarea noii platforme.

Astfel, crește și satisfacția clienților.

Această prioritate pentru crearea unui UX design pe toate platformele Netflix a durat aproape doi ani. Din fericire, arhitectura informațională a fost deja construită cu consecvență, în minte.

A fost standardizat pe WebKit, permițând echipei să livreze cod aproape identic pe toate platformele. Acest lucru a deschis ușa pentru a permite utilizatorilor să-și acceseze contul de oriunde. Totul era legat. Totul era la fel.

Asemeni Netflix, mulți designeri sunt lăsați să caute zona de mijloc dintre securitate și progres. Deci, cum ne îndepărtăm de proiectarea platformelor individuale? Cum putem privi experiența de brand în mod holistic?

UX desing cu o concentrare pe client

Cel mai simplu mod de a te asigura este ignorarea țintei în mișcare a software-ului și tehnologiei. Dacă vă concentrați pe asta, veți fi într-o competiție continuă.

Noile cadre, dispozitive și așteptări se manifestă săptămânal. Așa că, în schimb, concentrați-vă pe constantă, pe clienții dvs. Ei sunt centrul fiecărei decizii de succes pe care trebuie să o luați.

Sondaje prin e-mail, chestionare pe website sau chiar o analiză a datelor de la un serviciu ca Google Analytics. Toate vă ajută să deblocați o foaie de parcurs către îmbunătățire. Este ca și cum ați avea un cod către succes.

Tot ce trebuie să faceți este să cereți.

Așadar, cum aplicați captarea feedback-ului valoros și stabilirea unei consecvențe în legătură cu marca dvs.? Să prezentăm câteva metode de bază. Acestea sunt utilizate frecvent pentru a evalua tipurile de cercetări ale utilizatorilor.

Tipuri de metode de cercetare a utilizatorilor în UX design

Așadar, cum aplicați captarea feedback-ului valoros și stabilirea unei consecvențe în legătură marca dvs.? În acest articol de pe blog vom prezenta câteva metode de bază. Acestea sunt frecvent utilizate pentru a evalua tipurile de cercetare ale utilizatorilor.

1. Analizați oamenii în mediul lor natural

Treceți dincolo de un interviu tipic, personal sau de la distanță. Un interviu etnografic implică observarea participantului în mediul său natural.

Acest lucru poate fi foarte util când vine vorba de colectarea feedback-ului. Este mai profund decât un simplu chestionar.

De asemenea, este mai complet decât o calificare a modului în care s-a simțit participantul. Permite intervievatorului să găsească lacunele de utilizare, în mediul lor.

De exemplu, un participant stă pe o canapea și folosește o aplicație de link building. Poate oferi o perspectivă diferită în cazul în care folosește aplicația în autobuz sau la birou.

Anumite elemente situaționale pot juca foarte mult în feedback. Nu doar feedback calitativ, ci și feedback tehnic. De exemplu, modul în care calitatea wi-fi-ului afectează percepția serviciului dvs.

Când se aplică cel mai bine această metodă? Atunci când lumea din afara website-ului sau serviciului este importantă pentru a fi studiată. Poate fi asociată cu teste de utilizabilitate pentru a oferi o viziune holistică.

2. Colectați feedback în utilizare pentru UX design

Este posibil să fi folosit un serviciu ca UserTesting. L-ați folosit pentru a efectua teste de utilizabilitate nemoderate cu participanți la distanță.

Este, de obicei, cel mai eficient mod de a colecta feedback în utilizare și de a vedea rezultatele. De obicei, acestea sunt disponibile într-un interval de 24 de ore.

Aceste teste necesită ca un participant să fie de acord cu scenariul de testare. Va instala o mică bucată de software care înregistrează ecranul, sunetul de la microfon și uneori webcam-ul. Astfel, i se vor capta reacțiile.

Testarea moderată este foarte similară. Participantul trebuie să fie întâlnit în persoană, uneori într-un laborator de cercetare.

Se poate folosi un serviciu la distanță de distribuire a ecranului, precum GoToMeeting. Livrarea și percepția sunt cruciale pentru succesul testelor moderate. Motiv pentru care agențiile mai mici sau freelancerii nu merg, de regulă, pe această rută.

Indiferent de format, testarea poate capta feedback atât calitativ cât și cantitativ de la participanți.

3. Trimiteți sondaje și chestionare

Clientul sau organizația dvs. nu dispun de resurse de timp sau bani? Nu puteți investi în oricare dintre opțiunile anterioare?

Veți putea colecta tot ceea ce aveți nevoie din sondajele generate cu diverse instrumente. De exemplu, Wufoo, SurveyMonkey sau Google Docs.

Aceste servicii vă permit să generați rapid un formular și să îl trimiteți prin e-mail către grupuri de clienți. Nu aveți propria listă de e-mailuri ale clienților?

Cu unele servicii, puteți plăti suplimentar pentru a trimite sondajul către audiențe similare. Acestea trebuie să se potrivească cu cerințele dvs. demografice. De exemplu, vârsta, sexul, locația și veniturile gospodăriei.

Dezavantajul studiilor este că nu aveți nicio interacțiune directă cu participanții. Acest lucru lasă răspunsuri interpretabile. Poate fi mai rău decât dacă nu aveți deloc date pentru o cercetare de UX design.

Efectuați cercetări ale utilizatorilor pe parcursul unui proiect

Realist, bugetul și timpul disponibil vor dicta ce metodă o să utilizați. Dar, dacă aveți resurse, începeți cu cercetări sau sondaje la un nivel mai scăzut.

Acest lucru vă va permite să comparați datele cu obiectivele afacerii. Aceasta înseamnă că puteți forma o ipoteză. Ea va contura ce se poate întâmpla și cum puteți îmbunătăți UX design-ul.

Din acest punct se pot efectua teste efective de utilizabilitate sau testări pentru validarea presupunerii.

Cercetarea utilizatorilor ar trebui să fie făcută treptat, pe parcursul întregului ciclu de viață al unui proiect. Nu ar trebui să se termine niciodată.

Utilizatorii vor veni și vor pleca, creând fluctuații în demografie, așteptări și satisfacții. Obiectivele dvs. de produse sau de afaceri se pot schimba cu timpul. UX design-ul și cercetarea utilizatorilor nu se potrivesc tuturor soluțiilor.

Obținerea de date relevante din testarea recentă este importantă pentru pasul următor.

Viitorul UX design-ului este legat de utilizatori, nu de tehnologie

Când apar noi dispozitive, tehnologii sau tendințe este important să nu luați decizii „pe genunchi”. Poate fi distractiv și creativ să iei o marcă existentă și să explorezi posibilitățile de adaptare a experiențelor. Datele și contextul de afaceri ar trebui să fie întotdeauna elementele care stau la baza oricărei recomandări.

Șeful sau un client solicită ca noua lor aplicație să fie adaptată la Apple Watch sau VR? Este extraordinar! Dar întreabă de ce. Oare pentru că este la modă?

Se datorează faptului că aceste platforme se vând cu adevărat bine? Clienții lor actuali solicită schimbarea? Clienții lor chiar folosesc aceste platforme?

Viitorul UX design-ului nu este legat de tehnologie. Este legat de utilizatori. Fiecare organizație este diferită. Fiecare proiect este diferit. Procesul de colectare și analizare a datelor este constanta ce poate fi maximizată.

În acest mod, se pot lua decizii solide, care au o valabilitate pentru acestea. Urmarea tendințelor de dragul de a nu fi lăsat pe afară este o rețetă pentru dezastru.

Fiecare decizie ar trebui analizată împotriva cercetării

Adâncimea la care se face acest lucru depinde de complexitatea funcției sau a platformei. Găsiți o modalitate de a elimina diferența dintre obiectivele de afaceri și așteptările utilizatorilor.

Luptați pentru asta. Se va îndepărta discuția de la preferințele personale, tendințele și persoana cea mai zgomotoasă din cameră.

Tema se va axa spre o creștere strategică în viitor.

Nu sunteți reținut încercând să învățați fiecare software nou sau tehnică de codare? Puteți încerca noi soluții sau prototipuri. Stabiliți dacă ar trebui alocat mai mult timp explorând un caz de afaceri.

Trimiteți prototipul în fața utilizatorilor reali. Vedeți dacă îl vor. Unele organizații chiar oferă sesiuni de hackathon sau zile de creativitate la birou, pentru explorare.

O organizație poate atinge acest nivel de maturitate UX design? Există un proces clar definit pentru a valida o eventuală viitoare decizie.

Mergeți mai departe sau vă puneți întrebarea dacă trebuie să aibe loc o discuție despre această temă. Acest lucru permite tuturor să vadă imaginea de ansamblu.

Trebuie să se stabilească rapid dacă soluția e aliniată la așteptările interne și externe. Achiziționarea părților interesate este doar o modalitate de a spune că ați înțeles punctele sensibile.

Ați prezentat o soluție rezonabilă pentru toată lumea și discuția se încheie. Aceasta este responsabilitatea dvs. exclusivă privind UX design-ul.